frubrannmark

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Malin - 10 maj 2012 14:33

Alltså den senaste tiden har jag ju haft huvudvärken ifrån helvetet. Idag när jag var hos BM så sa jag det, hon kolla blodtryck o kissprov och sånt men allt var fint så hon förstod inte alls vart denna huvudvärk kommer ifrån. Så får väl se om den försvinner eller om jag måste hitta på något för att få bort den på något sätt.. Vet dock inte vad det skulle kunna vara, men sånt som märks.

Som sagt blodtrycket var bra denna gången. Jätteroligt eller hmm, ja de är väl klart att det är bra om det inte är högt men va tusan, det varierar hela tiden och varje gång så blir ju lite misstänksam att något är fel. Men men, BM säger ju att allt är bra så är väl bara att lyssna..


Ska dit på 2 veckor, den 22 maj. Så får vi se vad som händer. Jag hoppas skiten sätter igång snart så att detta är över och jag kan få njuta av mina barn. Men bara för att ja vill att de ska sätta igång så kommer det väl dröja åt helvetet för länge till..


Äsch orka detta mer..

Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards