frubrannmark

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Malin - 2 januari 2012 11:52

Då var vi inne på ett nytt år...


Ja är så fruktansvärt trött idag, förstår igentligen inte varför för har sovit bra inatt o fick sovmorron till halv 8.. Men ändå är ja super trött.. jäkla graviditet. Ja skyller allt på den för tillfället :) Den 16 januari ska vi på UL, ska bli så underbart. Som ja längtar. Bara 2 veckor kvar nu :) härligt.. :P


Idag blir vår stora kille 16 månader.. Usch va tiden springer iväg.. Detta är även vår sista lediga vecka på ett tag. På måndag börjar inskolning o strax därefter börjar jag att jobba igen. Dock bara några månader men ändå. Ska bli skönt att få komma igång igen, bara att hoppas min kropp orkar desamma.. Jag vill ju gärna jobba så länge som möjligt. Men vi får se vad min kropp säger om alltihop.


Har nu suttit o letat efter nya gardiner på nätet. Hittar typ inga ja vill ha. Men kan vara för att ja igentligen vill göra om vardagsrummet och köket innan ja köper nytt, men är ju så tråkigt o ha samma gardiner hela tiden.. Vill ju iaf ha ett ombyte eller hur man säger ;) Förutom julgardinerna då alltså. För tillfället har vi ju ljusgrått i typ hela huset. Vardagsrummet, köket o hallen. Skit tråkigt tycker jag eftersom det inte bryter av någonting. Dock älskar jag vår öppna planlösning så den klagar ja absolut inte på.. Bara färgen på väggarna. Men det får nog dröja ett tag innan vi fixar det eftersom det finns så mycket annat som ska fixas först. Utsidan av huset bla..

Men ska iaf försöka hitta nårga fina gardiner som ja hoppas kunna ha även senare. Är ju tråkigt om vi ändrar färgen o så passar de inte in sen.. ja ja, de löser sig.. Vilka problem jag har haha :)

Nu ska ja passa på att vila mig i soffan. Ja hoppas de börjar ploga snart då ja gärna vill gå ut en stund sen.. Men vi får väl se :)


Hoppas på ett mycket bra 2012 :)

Ovido - Quiz & Flashcards