frubrannmark

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2011

Lördag

Av Malin - 1 oktober 2011 11:06

Imorron blir vår stora kille 13 månader :)


Idag ska vi in till stan, väntar för tillfället på att killen ska somna, vilket verkar ta tid eftersom han är på bushumör :) och vill inte alls sova.

Ska köpa en del grejer som behövs.


Målade ju äntligen klart sonens rum igår, och jag är sååå himla nöjd. Det blev sååå fint. Är nöjd att jag målade väggarna som jag gjorde och det kommer bli hur fint som helst när allt är klart och på plats i rummet. Jag är så nöjd.


Lyssnar just nu på Hanson- mmm bop. Länge sen. Haha, minnen.

Sonen älskar musik o gillar o dansa till.


Funderar fortfarande vad jag ska måla växa-sängen i för färg. Men risken finns att det blir samma färg som på väggarna. MEN är inte helt hundra ännu. Väldigt kluven i den frågan. Men men, som tur är ska han ju inte ha den ännu :) Phju :) Har ju även köpt en byrå som jag ska måla. Har en aning om färgen, men risken är att det kommer se ut typ som kusin Tims rum. Hans rum är fint, men ja vill ju inte ha lika. Fast han har dinosaurier på sin tapet istället för bara blått, men den blå färgen är ganska lika varandra. Och det skulle va jättefint med en grön byrå, jag älskar ju grönt. Hmm vi får se. Tim och hans mamma får stå ut med att vi kanske härmas :) och de bor ju ändå ganska långt ifrån varann så...


Nu: Se om sonen vill sova och fixa lite grejer.

 

 

 
 
Maria

Maria

1 oktober 2011 11:29

Jag tycker inte du ska måla möblerna i samma färg som väggen Bryt av lite. Den slimgröna vi har är skitsnygg så kör på den du. Men vem vet, du kanske hittar nåt ännu bättre =)

http://www.qaktus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards