frubrannmark

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Malin - 3 oktober 2011 19:16

Skulle gå till ÖF förut tänkte jag. Stressa dit för det var inte så länge kvar innan de skulle stänga, helt slut när ja kom fram o ser en lappjävel på dörren. Så bara knalla hemåt igen, men vi fick ju en promenad iaf :)


Förut när ja dammsuga så stövlar helt plötsligt min mamma in. Helt PAFF blev jag kan jag ju lova. På något sätt trodde jag att det var ett skämt. Men inte då. Blev jätteglad och vi grät som vanligt ;) Helt underbart kul är det att ha henne här. Jag är så glad och allt känns så himla mycket bättre :)

Har många gånger den senaste tiden tänkt att gu va kul det skulle vara om någon kom o hälsade på, typ mamma, Anna eller Maria. Och så kommer mamma :) Snacka om att vi stod som två fågelholkar när hon kom in :) En riktigt rolig överraskning. Såna gillar vi.


Så vi får väl se vad som händer resten utav veckan nu när mamma är här, men nått kul ska vi väl kunna hitta på :)


Nu: Soffhäng resten av kvällen med min fina mamma

Av Malin - 3 oktober 2011 12:36

Förut var vi o badade på badhuset, sonen tyckte det var jättekul pch man såg i hans ögon hur lycklig han var. Han älskar verkligen att bada. Så det lär ju bli fler gånger nu :)


När vi kom hem igen så målade jag klart små grejerna i hans rum. Så då är det klart nu med, gud så skönt. Bara att ta bort skyddspappret nu då och dammsuga och fixa så det blir fint på golvet. Sen till helgen kommer ju svärfar och fixar listerna. Karln kan självklart han med, men man måste ju passa på att använda resurserna som kommer :)


Senare ska vi till Johanna och fika, får se ifall det blir en sväng bort till ÖF innan det. Hoppas på att sonen ska somna en stund till efter lunchen, han sov ju bara en halvtimme när vi kom hem.


Nu: lunch

Ovido - Quiz & Flashcards