frubrannmark

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Malin - 2 oktober 2011 19:58

Jag som trodde jag skulle vinna och få spela på Färgfemman ikväll, men icket. Så besviken är jag. Men men.


Har sjukt ont i ryggen idag, inget skönt alls. Vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre. Börjar även känna av ischiasnerven igen, vilket jag bara trodde man gjorde när man är gravid. Vilket jag inte är. Hmm, aja ont har jag iaf.. Huh!


Snart ska vi kolla på The Fast and The Furious eller hur de nu stavas, orka kolla upp de..


Nu: Sluta gnälla och lägga mig i soffan :)

Av Malin - 2 oktober 2011 11:35

Tittade på Nyhetsmorgon nyss där de pratade om sexleksaker. Och det var en av gästerna som tyckte det var helt befängt för killar att ha sexleksaker. Jag förstår verkligen inte varför man kan tycka så, men det kan man. Jag tycker att det ska väl vara lika självklart för killar som för tjejer. Äsch nog om detta.


Karln va nyss inne i stan o hämtade ett par garderober vi hitta på Blocket igår. Så nu står dessa i garaget. Tunga som fan var dom. Men det kommer bli bra när de väl står på plats.


Idag ska vi laga en hel del matlådor, vi ska städa och även ta bort pappret från golvet i sonens rum. Nu är ju målandet klart så bara dit med lister och sen bara att flytta in :)


Ovido - Quiz & Flashcards