frubrannmark

Alla inlägg den 4 februari 2019

Av Malin - 4 februari 2019 09:42

Denna veckan kommer att spenderas en hel del på Campus i Luleå. Är bara idag som jag är hemma och pluggar faktiskt. Imorgon ska jag dock bara vara en kort stund på eftermiddagen men tar en stund att köra så måste ju åka ganska skapligt ändå. Ska dock hinna läsa lite mer hemma innan beroende på om jag hinner med allt idag eller inte. Det återstår att se :)


Helgen har varit lugn. Spenderat den med mina barn. De har varit lite halvkrassliga, men nu mår de bra och är på skola och dagis.

I lördags såg vi Melodifestivalen, som min dotter frågat om flera gånger när det börjar och nu äntligen var det dags. Så hon var helnöjd :)


Nu måste jag fortsätta läsa och hoppas jag hinner läsa allt idag, så jag bara kan koncentrera mig på laorationerna resten av veckan.

Ta hand om er!

-M

Ovido - Quiz & Flashcards