frubrannmark

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Malin - 15 juli 2013 10:51

Älskade lilla mormor. Idag är det 1 år sedan jag fick det där hemska samtalet. Mamma orkade knappt berätta och jag förstår henne. Jag trodde du började bli bättre. Att du skulle komma tillbaka till oss. Hela min värld rasade samman. Min första tanke var att jag skulle sätta mig i bilen och åka ner. Men mamma tyckte inte jag skulle göra det. Hon tyckte det var bättre jag skulle komma till begravningen istället. Och hon hade nog rätt, tror inte jag hade klarat att köra hela vägen ner så som jag mådde just då.


Älskade lilla mormor, idag är det 1 år sedan du träffade morfar igen. Jag kommer alltid att sakna dig. Jag har fortfarande inte riktigt förstått att du inte finns här mer. Tänker på dig varje dag.


Morfar, nu är du så snäll o tar hand om mormor igen.


Älskar er båda <3

Alltid älskad, aldrig glömd



    

Ovido - Quiz & Flashcards