frubrannmark

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Malin - 25 juni 2013 21:48

För ett år sedan var vi in på förlossningen. Jag kände ingenting o var bombsäker på att de skulle behöva sätta igång mig. 9 dagar över tiden. Jag var sjukt less o ville bara att ungen skulle komma ut. Men när hon satte på mig ctg så började sammandragningarna. Läkaren gav mig även det lyckliga beskedet att har det inte hänt nått mer innan onsdag så kom in så sätter vi igång dig. Börjar tro att det är vad som krävs, att de säger det innan mina barn kommer ut. Sixten va likadan, fast då gick ju vattnet o de hade varit tvungna att ta ut honom.Vi åkte hem igen o bara väntade på att allt skulle sätta igång. Gick o la oss tidigt ifall de skulle sätta igång på natten.. Imorn kommer fortsättningen ;)Godnatt världen, imorn har vi en 1 åring i huset ♥

Ovido - Quiz & Flashcards