frubrannmark

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Malin - 6 juni 2013 09:08

Då har jag bestämt mig. Igår sökte jag till två kurser som startar i augusti. Måste bara åka och visa upp mina betyg från gymnasiet för att kunna få läsa dem. Sökta Matematik B och Naturkunskap B. Ska lägga ner hela min själ i att klara dessa två kurser. Matten vet jag kommer bli skit svår då jag har jättesvårt för det. Men det ska gå. Får se hur lång tid det tar för mig att fixa dessa två kurser.


Wilma sover, Sixten är ute med farmor. Karln och farfar jobbar och ja tänkte börja städa.. Huh! Inget roligt alls men har jag skjutit upp det så länge som jag nu gjort är det bara att bita i det sura äpplet och göra det nu..


Vill gärna få in lite ströordrar från Living and Room, så ni som är sugna att köpa något. Hör av er :)


Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards