frubrannmark

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Malin - 9 december 2011 12:52

Yes igår när vi kom hem hade vi fått ett brev ifrån kommunen. Om dagisplats. Skönt. De ska öppna en ny avdelning på Paletten. Så vår son med 14 andra barn ska gå på Paletten Lila. De ska dock senare bygga ett hus eller hur det nu var. Så att Paletten Lila kommer att fortsätta finnas. Får väl se om vi väljer att låta sonen gå kvar där eller om vi vill byta till Sandgärdan senare. Vi får se helt enkelt. Så inskolning den 9 jan. Hur kul som helst och jag hoppas verkligen att sonen kommer tycka detsamma. Ja är verkligen spänd och förväntansfull :)


Idag mår min mage inte speciellt bra. Den gör ont och mår illa :( inget roligt alls. Hoppas verkligen det går över till kvällen eftersom karln ska iväg på julbord och ja är själv hemma med sonen. Men vi får helt enkelt vänta och se. Jag håller tummarna.


I helgen är det tänkt att vi ska hinna handla några fler julklappar. Får se vilken dag det blir. Sen hoppas jag vara klar med dem. Men som sagt det får vi se.


Jag längtar väldigt mycket till julen och allt mys där ikring. Ska bli trevligt att spendera den i Kalix med sambons familj. Får se hur de gör o allt sånt.







Ovido - Quiz & Flashcards