frubrannmark

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Malin - 7 december 2011 11:46

Något som värmer ens hjärta riktigt mycket är när någon säger eller skriver något fint till en. Igår gick ja ju ut med att vi väntar vårt andra barn. Då var det en väldigt fin vän som skrev till mig att ja kommer bli den bästa 2 barnsmamman ever. Sånt värmer riktigt mycket och ja blev jätterörd av det. Så tack snälla Sara som skrev det till mig. Det betyder verkligen jättemycket för mig. Det kommer ja leva på väldigt länge.


Förut var vi ner till min mormor och sa hejdå till henne, vi åker ju hem imorron och ville ju självklart träffa henne en gång till innan vi far. Så blev en förmiddagsfika hos henne. Vi fick med oss en julklapp hem. Ja vet ju redan vad det är eftersom det alltid är standard. Men det gör mig ingenting alls :) Ikväll ska vi upp till pappa och Ulla för att säga hejdå till dem. Sonen skulle även få sin present från han fyllde år och även en julklapp. Så vi får se vad det blir :)


Imorron åker vi ju då alltså hem, ska bli skönt att få komma hem men tråkigt att åka härifrån. Ja längtar inte över huvudtaget till bilresan imorron, den hade ja gärna kunnat vara utan. Men nu är det ju tyvärr så att det är bara att acceptera den.


Nu: ska ja gå o lägga mig i soffan med en korsordstidning och hoppas bli lite smartare, om det nu är möjligt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards