frubrannmark

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Malin - 22 november 2011 17:37

Orkade bara torka ur skåpen idag, tog ju ganska mycket längre tid än ja trodde att det skulle göra och min rygg var inte alls med på det hela heller. Hoppas jag är pigg imorron med så ja kan börja städa ordentligt nu i resten av huset. Behövs verkligen och skulle vara skönt att börja få upp adventssakerna. Och gardinerna skulle ja behöva ha upp innan fredag eftersom karln då åker till Kalix och jag skulle behöva lite hjälp med det med tanke på hur min rygg känns...


Nej nu måste ja underhålla sonen :P


Kram hej

Av Malin - 22 november 2011 13:15

Är alldeles för snart, känns som den kom helt bara så plötsligt. Huh! Nyss va de skit länge kvar men nu är den ju snart här. Måste alltså börja storstäda huset, grundligt. Alla skåp o sånt tråkigt ska torkas ur och allt ska va fint.. Ska bli skönast att få byta gardiner. Kommer bli så fint o mysigt när allt är på plats, ja ska bara ta mig i kragen och börja, vilket jag måste göra idag för annars kommer det aldrig komma upp något.


Sonen ska dock ha lunch först, sen är det dax att städa. Undra vad han säger om det, ja ja de märks.


Nästa torsdag, alltså den 1 dec åker vi söderut. Ska bli kul att få träffa familjen igen :) Saknar dom hur mycket som helst. Måste även hinna handla julklappar så vi kan ta med dem och lämna dem där nere eftersom vi ska vara i Kalix över jul i år.


Nä nu vill sonen ha lunch


Ovido - Quiz & Flashcards