frubrannmark

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Malin - 17 november 2011 17:27

Idag när ja o sonen åkte in till stan fick ja en bil bakom mig, inte så konstigt med det.. Men iaf, när denna då 2-1 väg höll på att ta slut beslutar han sig för att köra om. Ja ser ganska stort o tydligt att det kommer skita sig, men han vägrar inse det och fortsätter tills de verkligen inte går.. Då ligger han en bit upp vid min bil.. JÄVLA IDIOT! Han inser att han måste bromsa och vi kör vidare tills vi kommer till nästa sådan.. Han ligger en bit bakom och när denna omkörningsfil typ är slut då bestämmer han sig för o köra om, denna gången gör han det oxå. Även att ja tutar och bromsar och allt sånt, men han skiter fullständigt i det och ska om till vilket pris som helst.. Hade jag varit själv i bilen kan ja lova att han inte kommit så långt med, då hade ja FAN tryckt in han i mitt räcket. Blir så jävla förbannad på såna förare som börjar en omkörning när det är typ 50 meter kvar av tvåfiligt.. GAAAAH!!!

Var bara tvungen att skriva av mig om det.


Prata nyss med min systerdotter Julia, frågade va hon ville ha i julklapp, alltså det är ju inga billiga grejer. Men hon kanske kommer på något billigare senare ;) Olli vill ha lego, vad annars :P och Tim, ja mat kanske vore något för denna mattokiga pojke :) Vi får väl se helt enkelt hur detta med julklappar kommer att gå :)


När vi ändå va in i stan så passade vi på att ta oss en tur till mitt jobb, trevligt trevligt.. Skönt o få prata med vuxna människor ;) Tog inte allt för lång tid inne i stan över huvudtaget sen åkte vi hem igen :)


Nu ska jag försöka underhålla min griniga son till klockan närmar sig 7, får väl se hur det går med den saken, men bara det är reklam på tvn kanske det funkar ;)


-Varför ska detta med julklappar alltid vara så svårt?

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards