frubrannmark

Alla inlägg den 8 mars 2019

Av Malin - 8 mars 2019 09:28

Just nu är det många tankar och funderingar som rullar runt i mitt huvud. Jättejobbigt verkligen. Mycket med skolan och rapporten som ska skrivas. Tycker det är så svårt att skriva på vetenskapliga sätt och att när man läst en text skriva den med egna ord. Jag är verkligen jättedålig på sånt. Men jag försöker och jag hoppas att det tillslut blir bra. Jag gör mitt bästa, mer än så kan jag inte göra.


Sen är det även allt det här med vikten. Jag har kommit så långt i min viktminskning att jag börjar känna mig bekväm i min kropp och alltså fuskar man mer och äter mer av sådant som jag vet att min kropp inte mår bra av. Jag rör mig inte lika mycket. Försöker få in träning men det är inte lätt med 3 barn. Jag förstår inte hur de som har barn, jobbar och pluggar lyckas, för det gör inte jag. Känns ibland som jag blir uppäten innifrån. Ingen rolig känsla. Men igår efter vägdag har jag nu försökt tänka mer på vad jag stoppar i munnen, jag vill ju gå i mål och känna att jag har lyckats med något. Men det är svin jävla jobbigt. Ibland känner jag mig väldigt misslyckad. 


Ta hand om er!

-M

Ovido - Quiz & Flashcards