frubrannmark

Alla inlägg den 30 januari 2016

Av Malin - 30 januari 2016 23:18

Tror jag ska ge det här ett försök igen. Får se hur det går. Ligger just nu i sängen o kan inte somna. Många tankar som kommer upp och jag kan inte riktigt koppla av. 


Annars ser livet ut att jag gifte mig i somras, vi flyttade till Risögrund för snart 1 år sedan, barnen blir bara större o större. S tappade sin tredje tand ikväll. Stolt liten kille ☺ och även en stolt mamma. Jag har ett heltidsjobb som Personlig Assistent. Livet rullar på med andra ord.


Denna blogg kommer nu handla ganska mycket om att jag ska gå ner i vikt, som många ggr förr men nu ska jag ge mig fan på att klara det. På tisdagar ska jag ha vägningsdagar och nu på tisdag kommer ja skriva in här vad jag väger plus att jag ska kolla lite olika mått på kroppen. 


Nej, nu ska ja försöka få mig lite sömn.

Kram M



Ovido - Quiz & Flashcards