frubrannmark

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2013

Infoträff

Av Malin - 12 augusti 2013 16:51

Idag var det infoträff inför skolan. Höll dock på att missa alltihop.. Hade sovmorron imorse. Kvart över 8 kommer Daniel infarandes och väcker mig och säger att jag ska ju iväg på info om skolan idag. Jahopp yr i huvudet var det bara att resa sig o klä sig- Äta frukost och fixa sig. Tur att han kom på det så tidigt. Mötet började inte fören 10 så jag hann.. Men kände lite stress där på morgonen ändå :)

Så nu är det ännu mera verkligt. Känns jättekonstigt att jag ska börja plugga igen. Men jag ser verkligen fram emot det.. Så när ja kom hem beställde jag lite kursmaterial och så är det lite annat som ska fixas i veckan innan det är dax att börja :)


Var borta i lekparken med barnen förut. Jättekul då de håller på att fixar baksidan på dagis vilket betyder lastbil, traktor och grävskopa. Kan ju inte bli bättre :)


Nu myser vi till en film och bara har det gott.. Daniel jobbar eftermiddag och kommer hem halv 11 ikväll, mindre roligt..

Kram hej



 
 
emelie

emelie

14 augusti 2013 20:56

Haha eller hur ;) Nä men såklart :D tack Malin ibland känns det som om att man inte vet vart man ska vända sig, det är en konstig känsla tycker jag man känner sig ensam men ändå inte!! :/
Låter så kul att du ska börja plugga, nästan att jag också skulle vilja plugga bara för att :) vi hörs och kanske hinner med att ses innan veckan är slut?! Kram

http://www.emelieerika.blogg.se

 
emelie

emelie

14 augusti 2013 21:54

Jaha vad skönt :d ja men gud det gör vi, ni får ha det så bra där uppe och se till att njuta medan det finns andra som kan roa en stund ;D Kram

http://www.emelieerika.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards