frubrannmark

Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

Så bra

Av Malin - 12 februari 2013 10:22

Jag är ju ganska bra ändå och tycker detta borde ge mig motivation att fortsätta. Vågen visade på -1,3 kg imorse. Kändes riktigt bra faktiskt. Har ju kört med några naturdiet i veckan, men inte så som ja gjorde förra gången.. Har känt i kroppen att jag behövt något annat, men har druckit några.

Denna veckan kommer nog bestå av väldigt mycket flytande föda. Då jag fortfarande har grymt ont i munnen och är less på att tugg när det gör ont så har jag bestämt mig för att köra på flytande föda. Så ska försöka hitta något bra. Skulle kunna köra naturdiet igen, men skulle vilja ha något varmt i magen oxå nån gång. Får helt enkelt gå bort till Ica sen och se vad som finns.


Sixten är hemma från dagis idag då han har haft feber några dagar. Men imorse var han feberfri, så hoppas det fortsätter och han kan gå imorron. Wilma sover, så det är skönt. Sixten ska väl sova på ett tag med, men han tog ju världens sovmorron tillsammans med mig imorse. 08,20 steg han upp och jag en stund senare :) Härligt. Han har dock sovit i vår säng nu i två nätter, men när han är sjuk tycker jag att det är helt ok. Får se hur det blir till natten.


Blir väl som sagt en promenad sen, känner att jag behöver få komma ut och andas lite frisk luft. Behöver såklart även barnen. Men det får bli efter Sixtens sovning.


Karln for ju iväg på jobbet nyss. Han skulle få massage och sen ska han jobba eftermiddag så han kommer inte hem fören halv 11 ikväll :( Skit kul. Hoppas dagen går bra. Tråkigt vi inte kan gå o leka med någon bara, men vi får väl som sagt ge oss ut en sväng sen så kanske det känns lite bra ändå :P


Just det, kan ju bara tillägga att jag nu har 6.8 kg kvar till nästa delmål. Ska sätta mig o planera in när jag tycker att jag borde ha nått det målet :)


Kram hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards