frubrannmark

Alla inlägg den 29 april 2016

Av Malin - 29 april 2016 18:58

Blir lite glest mellan uppdateringarna, men det är så när livet är upptaget av jobb, plugg och familjen. Är då lätt att missa andra saker, som inte är riktigt lika viktiga. Har varit ledig idag, har bara kopplat av och lekt med barnen och spelat lite spel. Jag har varit väldigt stressad senaste tiden att det är dags att försöka ta det lite lugnare. Mitt vikariat går ut på söndag och då kommer jag återgå till att vara timvikarie igen, ska bli lite skönt, då 100% jobb och lika mycket skola tar på krafterna och att jag vill hinna umgås med familjen och vännerna. Kroppen har börjat säga ifrån, så det är dags att sluta stressa för mycket. Måste lära mig att tänka efter före jag gör någonting. Men i och med att mitt vik går ut nu så kommer det bli lite bättre. Jag kan jobba när jag själv vill och koncentrera mig på skolan som jag anser är viktigast just nu.


Just nu har vi nedräkning tills det är dags att åka till Norrköping. Imorgon är det 24 dagar kvar. Som jag längtar och även resten av familjen. Ska bli riktigt skönt att få komma ner och umgås med familjen där. Ska bli roligt att få träffa min systers tvillingar igen och se hur mycket de har växt.


-M

Ovido - Quiz & Flashcards