frubrannmark

Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

Strålande sol

Av Malin - 24 mars 2013 12:24

Fy tusan vilket härligt väder vi har idag. Helt underbart. Jag fick sovmorron imorse och blev väckt vid halv 9 :) Då var de bara att äta frukost och sen gick vi ut allihop och har varit ute sedan dess. Nu sover Sixten och Wilma räjsar på i sin gåstol.

Vi har hunnit med att gå en promenad bort till ica, åkt lite pulka och grejat på lite på gården. Så härligt. Jag blir så himla glad av det här vädret. UNDERBART!


Igår jobbade jag, ska även jobba onsdag och torsdag. Kul :)


Händer väl inte så mycket här annars, blir en lugn dag. Ska nog ut sen igen och ska även grilla hamburgare till middag :) Gott.


Kram hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Skapa flashcards