frubrannmark

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Träning

Av Malin - 24 oktober 2012 10:09

Hmm ikväll skulle jag ju igentligen ha gått på vattengympa. Men inte denna gången tyvärr. Blir ju så ibland och det är sånt man får ta. Men känns lite surt ändå. Tycker ju att det är hur kul som helst och en väldigt skön träning. Men får bli nästa vecka istället. Kvällen kommer istället att spenderas med mina barn och lite slappande i soffan. Varför inte lixom?!

Har precis gjort lite situps och ryggövningar. Har träningsverk i benen och magen sen igår. Känns väldigt bra, för då vet jag ju att det tog ordentligt när jag promenerade igår :) Härligt.


Blev ju tyvärr en pizza igår. Men va tusan, det har jag inte ätit på väldigt länge och det var oxå det enda riktigt onyttiga som jag ska äta denna veckan. Vågen ska ju som sagt visa minus nästa vecka och den får gärna visa mer än 1 kg minskning. Skulle vara roligt, men jag har inte så jättehöga förväntningar på det. Den visar vad den visar, så är det ju :)


Funderar på om jag ska hoppa in i en dusch eller om jag ska vänta lite till, måste ju föna håret efter och W ligger ju o sover i garaget och badrummet är ju bredvid. Finns ju fler ställen i huset såklart jag kan föna håret på. Men inget rum har bra speglar. Så därför gör jag det där :) Intressant va?? Haha..


Nej nu ska jag spela lite spel och sen blire en dusch. Får se om lillfisan vaknat innan dess.

Just det, något som jag stör mig så fruktansvärt mycket på är när man ringer till vårdcentralen och de ska ringa upp. De ringer ju aldrig upp på utlovad tid. Fattar inte varför de har detta systemet, funkar skit dåligt. När man ringer dit, vill man ju inte behöva vänta en hel evighet på att de ska ringa upp. Man vill ju prata med någon på en gång. Eller hur?! Ja ja.. dagens i-landsproblem.


Kram hej


 
 
emelie

emelie

24 oktober 2012 21:33

Nä men precis och en pizza är väl inte HELA världen?! ;)
Jag va på en liten promenad igår kväll och en ikväll, men då har jag skurat köket idag på förmiddagen och jag sprang en hel del fram och tillbaka hemma så det kanske kan räknas lite ;)
Du det är nog inte dagens i-lands problem det är bara så fruktansvärt hemskt dumt system som ALDRIG fungerar och varför ha ett sådant system inom sjukvården?! Det är bara idioti, enligt mig iaf :P Haha men jag är inte alls bitter över det!! :P

http://www.emelieerika.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards